9 Ocak 2010 Cumartesi

Sevgi Duvari

Tuncel Kurtiz'in de okuduğu bir şiir olan Sevgi Duvarı'nın sizlerle paylaşıyoruz. Tuncel Kurtiz'in sesiyle sizlere daha sonra dineteceğiz.

Sevgi Duvarı - Can Yücel


Kör karanlıklarda açardık paslı gözlerimizi
Dilimizde akşamdan kalma bir küfür.
Salonlar piyasalar sanat sevicileri
Derdim günüm insan arasına çıkarmaktı seni
Yakanda bi amaonyak çiçeği
Yalnızlığım benim sidikli kontesim
Ne kadar rezil olursak o kadar iyi
Kumkapı meyhanelerine dadandık önümüzde altın baş ,
Altın zincir fasulye pilakisi
Ardımızda görevliler ekipler hızırpaşalar
Sabahları çöplüklerde açardık gözlerimizi
Öyle açık öyle sıcaktı ki çöpçulerin eli
Çöpçülerin elleriyle okşardım seni
Yalnızlığım benim süpürge saçlım
Ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi
Baktım gökte bir kırmızı bir uçak,
Bol çelik bol yıldız bol insan
Bir gece sevgi duvarını aştık
Öyle açık öyle seçiktiki düştüğüm yer
Başucumda bi sen vardın bide evren
Saymıyordum ölüp ölüp dirildiklerimi
Yalnızlığım benim çoğul türkülerim
Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi...

Ramiz Dayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder