22 Nisan 2013 Pazartesi

G.I Joe: Kobra'nın Yükselişi

Geçtiğimiz günlerde bir film keşfettim. G.I Joe Kobra'nın Yükselişi adında. Belki birçoğunuz bu filmi biliyordur üç ya da dört sene öncesinin filmi. Ben nedense bu filmi ilk defa gördüm. Hatta bugünkü yazımda onu yazarak tekrar izleyecektim ama yazmayı unutmuşum.

Film nedense benim hafızamda bir türlü kalmıyor. Değişik bir film. Çekim tekniklerine bakarsak amatör bile diyebiliriz film için. Ama senaryo , oyuncular falan derken film fazlasıyla sürükleyici. Çekim tekniklerinin basitliğine şöyle örnek vereyim; filmdeki aksiyon sahneleri çok amatörce hazırlanmış. Bilgisayar destekli oldukları çok belli. Bu konuda biraz eksi yedi gözümde.

Peki G.I. Joe Kobra'nın Yükselişi niye izletti kendini?
Bu amerikalılar işi bi ince biliyor. Adamları yine dünyanın yok olduğunu işlediler sonra kurtardılar. Böylece film izlendi mi diyorsun? Tabiki hayır. Filmin çekim kalitesi kötü dedik de o kadarda kötü değil. İzlenmeyecek seviyede değil. Ayrıca akıcı senaryosu izlenmesinde çok büyük bir etken.

Filmin yapımcıları, yönetmeni ve oyuncuları kaliteli kişilerden oluşunca ortaya gerçekten kaliteli bir film çıkmış. Yazımın başında da belirttim sizlere. Filmi ikinci kere izlemeyi düşünüyorum o derece yani. Yakın zamanda bir şekilde bu filmi tekrar izleyeceğim. Sizlere de tavsiye ederim, dikkatli izleyin bakalım ben neleri kaçırmışım uyandırın beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder